شناسهٔ خبر: 10429 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با پیشرفت فیزیکی ۵۵درصد در حال اجرا است

ساخت ۵۱۶ كيلومتر بزرگراه در استان مازندران

علي اكبر ييلاقي مديرساخت و توسعه راههای اداره كل راه استان مازندران گفت : برنامه ساخت۵۱۶كيلومتر بزرگراه در مازندران با پيشرفت فيزيكي ۵۵% در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان ، علي اكبر ييلاقي ضمن اعلام این خبر گفت: مازندران به دليل شرايط ويژه منطقه اي و جغرافيايي از محورهاي مواصلاتي مهمي برخوردار بوده و از طرفي وجود تراكم جمعيت شهري  و فاصله نزديكي شهرهاي اين استان به هم راههاي پر ترافيكي را در اين استان شاهديم ، از اين رو اين اداره كل به غير از وظيفه ذاتي خود در خصوص حفظ و نگهداري راهها اقدامات بسيار گسترده اي را در زمينه بهسازي و ارتقای محورهاي اصلي و شرياني اين استان از چند سال گذشته در دستور كار خود دارد.

مدير ساخت و توسعه راههای راه و شهرسازي مازندران همچنین افزود: تعريض و چهارخطه كردن محورهاي ارتباطي هراز، سوادكوه ، ساري _ جويبار ، درويش خيل _ فريدونكنار و آمل _ بابل قديم  و آمل چمستان نور، نكا نيروگاه، بهشهر-زاغمرز،گلوگاه-دامغان، مرزن آباد كندوان ،قائمشهر-كياكلا-بهنمير-ساري-خزرآباد-بهنمير ، قائمشهر-جويبار ... از جمله محورهايي هستند كه عمليات تعريض و چهارخطه شدن در آنها در دست اجراست./

نظر شما