شناسهٔ خبر: 104529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

جابجایی کالا - سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۳ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۶۷۶ تن کالا با ۲۱۰ هزار و ۹۶۶ سفر باری در ۱۰ ماهه سال جاری توسط ناوگان باری در این استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۷۰ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار کرد: فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را در استان تشکیل می دهند.

وی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و تصریح کرد: حمل کالاها و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی این اداره کل محسوب می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای گفت: وضعیت حمل و نقل عمومی جاده ای کالا در حال حاضر در سیستان و بلوچستان کاملا عادی و روان است.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۱۳۳ راننده، ۶ هزار و ۹۸۸ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر ۱۴ سال و همچنین ۳ پایانه عمومی بار، در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.