شناسهٔ خبر: 104643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آیینی با حضور مسئولان استانی؛

فاز نخست محور ساحلی بندر ریگ به گناوه افتتاح شد

افتتاح جاده بندر ریگ به گناوه.jpeg در آیینی با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار بوشهر، فرماندار و امام جمعه گناوه و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی فاز نخست پروژه محور ساحلی بندر ریگ به ورودی بندر گناوه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، استاندار بوشهر در حاشیه آیین افتتاح محور ساحلی بندر ریگ - گناوه گفت: به مناسبت دهه فجر ۴۱۵ پروژه در استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی ۵۵ پروژه عمرانی هم با اعتبار بالغ بر دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز میشود.

احمد محمدی‌زاده از پیگیری‌ها، خدمات و تلاش‌های نماینده مردم در مجلس، مدیران، فرماندار و همه عوامل برای اجرای این پروژه قدردانی کرد.

فرزاد رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در آیین افتتاح محور ساحلی بندر ریگ به گناوه اظهار داشت : این محور به طول ۱۳ کیلومتر و با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال توسط این اداره کل اجرا شده است و امروز در سومین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید.

رستمی افزود : با افتتاح این محور، طول مسیر بندر ریگ به گناوه ۶.۵ کیلومتر کوتاه تر شده و نقش مهمی هم در کاهش ترافیک به ویژه برای مسیر گمرک گناوه دارد.