شناسهٔ خبر: 104746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر و بمنظور پاسخگویی به مردم استان اصفهان انجام پذیرفت؛

استقرار میز خدمت ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان اصفهان در مصلی نماز جمعه

استقرار میزخدمت در مصلی نماز جمعه - اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میزخدمت ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه در محل مصلی نماز جمعه آن شهرستان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میز خدمت ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان اصفهان بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی روز جمعه در محل مصلی نماز جمعه هر شهرستان  دایر شد.  

وی افزود: مردم مومن و انقلابی شهرستان‌های استان اصفهان با حضور در مصلی نماز جمعه آن شهرستان و ملاقات چهره به چهره با مسئولان ادارات به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی پرداختند.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در این ملاقات مردمی، رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان های تابعه به همراه چند تن از کارشناسان، پاسخ‌گوی سوالات مردمی بوده و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.  

وی بیان داشت: در شهر اصفهان نیز در صورت خروج از وضعیت قرمز کرونایی و دریافت مجوز ستاد برگزاری نماز جمعه اصفهان، ملاقات مردمی در روز جمعه آینده با حضور معاونین این اداره‌کل و یا نمایندگان هر حوزه با استقرار میزخدمت در محل مصلی نماز جمعه اصفهان برگزار می‌شود.  

کحال‌زاده عنوان کرد: تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم یکی از مهمترین مزیت‌های برپایی میز خدمت است.  

 وی گفت: بمنظور تسریع در پاسخگویی معاونین و روسای این اداره‌کل به مسائل و مشکلات مردم، هم استانی‌های گرامی می‌توانند در ساعات اداری از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷  مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های راه و شهرسازی را مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند همچنین کارشناسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام می‌کنند.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از طریق این شماره ارتباطی، در روزهای کاری (از شنبه تا پنج شنبه) در ساعات اداری و در روزهای تعطیل و ساعات غیرارادی به صورت ضبط مکالمه آماده پاسخگویی به مردم عزیز هستیم.