شناسهٔ خبر: 104785 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سالجاری تاکنون؛

رشد ۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

تردد درمحورهای آذربایجان شرقی.JPG مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری ۱۲۴ میلیون و ۲۸۵هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شد که رشد پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۱۲۴ میلیون و ۲۸۵ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شد که از رشد پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

وی افزود: از مجموع ترددهای انجام شده۱۹ میلیون و ۳۹۲ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۱۰۴ میلیون و ۸۹۲ هزار تردد با وسایل نقلیه سبک انجام شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: به ترتیب آمار تردد با وسایل نقلیه سنگین یک درصد کاهش و تردد با وسایل نقلیه به همین میزان افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: بیشترین تردد در محور بیستون - کرمانشاه با تعداد شش میلیون و ۷۷۸ تردد به ثبت رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: همچنین کمترین تردد در محور گیلانغرب - سومار با ۱۱۵ هزار تردد ثبت شده است.

کرمی تصریح کرد: ۳۱دستگاه دوربین ثبت تخلف هوشمند، سه دستگاه توزین حین حرکت و ۸۲ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.