شناسهٔ خبر: 104813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

ثبت نام افزون بر ۱۰ هزار مرد مجرد سیستانی و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسکن

مسکن زاهدان.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ هزار و ۶۱۴ نفر از مردان مجرد استان از دی ماه سالجاری تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش به گزارش   پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: در راستای حمایت و تسهیل در ازدواج جوانان، ثبت نام مردان مجرد متقاضی در طرح­ نهضت ملی مسکن از ۲۰ دیماه سالجاری در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: در این راستا متقاضیان مرد مجرد با داشتن حداقل ۲۳ سال در هنگام ثبت نام تا ۴۴ سال تمام فاقد سابقه مالکیت مسکن و یا زمین با کاربری مسکونی و دارا بودن سابقه سکونت در شهر محل تقاضا براساس ضوابط ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن  می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و در صورت احراز این شرایط، تایید اولیه خواهند شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: امکان ثبت نام مجردین مرد در تمامی شهرهای استان و سایر واجدین شرایط بجز زاهدان در مابقی شهرها استان تا ۲۰ بهمن ماه جاری از طریق سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس اینترنتی  saman.mrud.ir  وجود دارد.

مهدیار تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار ۸۰ هزار و ۵۵۰ متقاضی استان از ۲۸ مهرماه تاکنون در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل اقدام به نام نویسی در طرح نهضت ملی مسکن کردند که ۱۰ هزار و ۶۱۴ نفر از آنان را مردان مجرد سال تشکیل می دهند.
وی اظهار داشت: واحدهای ساخته شده به مجردانی تعلق می گیرد که در طول دوره ساخت تشکیل خانواده داده باشند در غیر این صورت واحد به قیمت کارشناسی روز با محاسبه اتمام تخفیف ها و یارانه های پروژه به همان متقاضی تحویل داده می شود.