شناسهٔ خبر: 105121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

دعوت از انبوه سازان و سازندگان حرفه‌ای مسکن در خوزستان برای برخورداری از تسهیلات خودمالکی

پناهی فر معاون مسکن خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اعطا تسهیلات خودمالکی ۴۰۰ میلیون تومانی در اهواز و ۳۵۰ میلیون تومانی در سایر شهرهای استان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی‌فر تسهیلات خود مالک را یکی از مهم‌ترین امتیازات و برنامه‌های ویژه دولت در طرح نهضت ملی مسکن برشمرد و گفت: کلیه انبوه‌سازان و یا سازندگان شخصی بخش خصوصی می‌توانند این تسهیلات را با نرخ سود ۱۸درصد بدون هرگونه سپرده‌گذاری و یا خرید اوراق و با بازپرداخت ۲۰ ساله برای واحدهای آماده ساخت و یا واحدهای نیمه تمام دریافت کنند. 

وی افزود: داشتن پروانه ساختمانی و سند مالکیت جهت دریافت وام ضروری است و متقاضیان می‌بایست به سامانه سمن به آدرس saman.mrud.ir  مراجعه نمایند.

وی استقبال از طرح تسهیلات خود مالکی را باعث رونق تولید مسکن در استان دانست و گفت: رونق ساخت و ساز مسکن نیز باعث اشتغالزایی در جامعه و کاهش قیمت مسکن می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات خودمالکی در شهرستان‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند.