شناسهٔ خبر: 105211 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد؛

 مشارکت فعال کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در فعالیت‌های فرهنگی دهه فجر ۱۴۰۰

اقدامات دهه فجر- اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به تشریح اهم برنامه‌های فرهنگی این اداره‌کل در ایام دهه مبارک فجر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحا‌ل‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اهم فعالیت‌های این اداره‌کل به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال برنامه‌های متعدد فرهنگی و اقدامات این اداره کل در ایام دهه مبارک فجر با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برنامه ریزی و اجرا شد.  

 وی افزود: در این اداره‌کل از یک هفته قبل از آغاز دهه فجر، کمیته ای جهت همکاری، تقسیم کار و اجرای دقیق برنامه‌ها تشکیل شد.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مدیران و کارکنان این اداره‌کل با حضور در گلستان شهدای اصفهان با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.  

 وی اذعان داشت: در راستای بزرگداشت دهه فجر، تبلیغات محیطی، پخش سرود انقلابی همزمان با لحظه ورود امام خمینی (ره) و در طول ایام، برگزاری مسابقات کتابخوانی، معرفی کلاس‌های آموزشی غیرحضوری، معرفی کتاب و ارسال کتاب‌های الکترونیکی ویژه این ایام از طریق پیام رسان‌ها و فضای مجازی، دیدار معاونین و جمعی از رؤسای این اداره‌کل با فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی به مناسبت روز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره)، دیدار با خانواده های شهدا، عیادت از همکار بیمار، حضور ورزشکاران این اداره‌کل در مسابقات جام دهه فجر و حضور کارکنان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن بخشی از اقدامات انجام پذیرفته در دهه فجر بوده است.  

 کحال‌زاده بیان داشت: در روزهای ۱۵ و ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ میزخدمت ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان اصفهان بعد از نماز عبادی سیاسی روز جمعه در محل مصلی نماز جمعه هر شهرستان دایر شد و روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه به همراه چند تن از کارشناسان، در دیدار چهره به چهره پاسخگوی سوالات مردمی بوده و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.  

وی گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی اصفهان و عدم امکان برپایی میزخدمت در مصلی نماز جمعه، و در راستای تسریع در پاسخگویی، معاونین و روسای این اداره‌کل بصورت تلفنی پاسخگوی سوالات مردمی در حوزه راه و شهرسازی بودند.