شناسهٔ خبر: 105367 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی پرونده های شهروندان بجنوردی؛

کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد با ۳۶ پرونده تشکیل جلسه داد

کمیسیون ماده پنج خراسان شمالی  1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تشکیل جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد به منظور بررسی پرونده های شهروندان بجنوردی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی گفت :  جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد با بررسی ۳۶ پرونده و به ریاست رشیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار و شورای شهر بجنورد و همچنین مدیران کل عضو جلسه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این جلسه ۳۶ پرونده ارجاعی به دبیرخانه مطرح گردید که پس از بحث و بررسي تصميمات لازم اتخاذ گردید.
قاسمی به جزئیات این جلسه پرداخت و اضافه کرد: به منظور بازگشایی خیابان های شهر بجنورد، بازگشایی معابر از قبیل کوچه شهید پرتانی واقع در ۱۷ شهریور جنوبی در این جلسه مطرح گردید که اعضا با این پرونده موافقت خود را اعمال کردند.
وی تصریح کرد: پرونده تامین ده هکتار زمین تخصیص یافته برای احداث بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی که قرار است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان نسبت به احداث آن اقدام نماید نیز در این جلسه مطرح و توسط اعضا جلسه مورد تصویب قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: عمده پرونده هایی که در این جلسه مطرح شد، مشکل معابر و همچنین تثبیت، تعریض معابر و همچنین تغییر کاربری ها بود که مطرح و تصمیم در این خصوص اخذ گردید، لازم به ذکر است همچنین چندین پرونده با تغییر کاربری فضای سبز به باغات مطرح شد که با این تغییر کاربری ها مخالفت گردید.
هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵ به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند.
گفتنی است با برگزاری جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد امروز کلیه پرونده‌های ارجاعی به دبیرخانه مطرح گردید و در مورد شهر بجنورد پرونده ای باقی نمانده است.