شناسهٔ خبر: 105372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان خبر داد؛

رفع تصرف ۴.۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان لنجان

عزت الله یسیلیانی،لنجان،اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان گفت: در راستای حفاظت از انفال و عرصه‌های ملی ۴.۵ هکتار از اراضی دولتی شهرستان لنجان به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رفع تصرف شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ عزت‌اله یسلیانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان اظهار کرد: به منظور صیانت و حفاظت از اراضی ملی و حفظ حقوق بیت المال ۴.۵ هکتار از اراضی ملی این شهرستان که به تصرف زمین خواران درآمده بود، رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.  

 وی با بیان اينکه ارزش اراضی رفع تصرف شده ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیدن تومان بوده است، اذعان داشت: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و پیگیری‌های بعمل آمده، از ۳۰ مورد پرونده حقوقی مطروحه در سال جاری برای این شهرستان، ۲۵ رای مثبت قضایی (له دولت) اخذ شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی، تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: مردم عزیز شهرستان لنجان پیش از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز بنا، از مراجع قانونی ذیصلاح استعلام بگیرند، چرا که تجاوز به اراضی ملی ضمن تشکیل پرونده‌های قضایی و تخریب بنا‌های احداثی، آن‌ها را متحمل زیان می‌کند.  

وی با تاکید بر حساسیت و جدیت این اداره در برخورد با متصرفان اراضی ملی بیان داشت: اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان نسبت به اشخاصی که اقدام به دست درازی به اراضی ملی می‌کنند به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد.