شناسهٔ خبر: 105378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهر جدید فولادشهر انجام پذیرفت؛

 افتتاح اولین مرکز دولتی جامع سلامت پزشکی فولادشهر

 افتتاح اولین مرکز دولتی جامع سلامت پزشکی فولادشهر-اصفهان اولین مرکز دولتی جامع سلامت شهر فولادشهر در مسکن مهر افتتاح و کلنگ اولین مرکز تصویر برداری و خدمات پزشکی دولتی این شهر نیز در مجاورت این مجموعه بر زمین زده شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اولین مرکز دولتی جامع سلامت پزشکی مسکن مهر فولادشهر با مساحت زمین شش هزار و ۶۰۳ مترمربع و یکهزار و ۷۷۵ متر زیربنا در محله ایثار ۴ (E۴) به نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد.  

 این مرکز جامع سلامت که شامل بخش‌های مختلفی همچون کلینیک دندانپزشکی، اطفال، زنان و زایمان، پزشک عمومی، پزشک متخصص و ... است به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران فولادشهر ساخته شده است.  

 همچنین طی آئینی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلنگ ساخت اولین مرکز تخصصی و دولتی تصویربرداری (رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی) پزشکی مسکن مهر به مساحت ۲۵۰ متر مربع در مجاورت مجموعه مذکور بر زمین زده شد.  

 گفتنی است: عملیات ساخت سومین پایگاه امداد پزشکی، اورژانس فولادشهر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و ۱۰۰۰ متر زیربنا در محله ایثار ۴ همجوار با این مرکز سلامت،   که توسط شرکت عمران فولادشهر احداث شده، رو به اتمام است.