شناسهٔ خبر: 105430 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

همکاری دستگاه ها در بازگشایی مسیر احداث پروژه های راهسازی ضروری است

سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبیل معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبیل برهمکاری دستگاه های مرتبط در بازگشایی مسیر برای تسریع در اجرای پروژه های راهسازی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبیل در جلسه رفع معارض پروژه های راهسازی اظهار کرد: دستگاه‌های مرتبط چون برق ، گاز ؛ آب و مخابرات در صورتی که تاسیساتی در مسیر احداث پروژه های راهسازی دارند ، نسبت به جابجایی و بازگشایی اقدام کنند.

وی بیان کرد: اعتبارات لازم برای اقدامات بازگشایی دستگاههای خدماتی نیز تامین می شود و لازم است دستگاههای خدماتی و ارتباطی مسیرهایی که تاسیسات و زیرساخت های خود را در آن مستقر کرده اند به پیمانکاران اطلاع رسانی و در این راستا همکاری های لازم را برای سرعت یافتن پروژه های راهسازی در کل استان انجام دهند.

وی افزود:  با توجه به ابلاغ اعتبارات در هفته آینده برای پیمانکاران،  لازم است اجرای پروژه ها شتاب بیشتری داشته باشد.

در این جلسه پیمانکاران پروژه های راهسازی در نقاط مختلف استان مسائل و مشکلات خود را در خصوص بازگشایی مسیر از سوی دستگاههای خدماتی بیان و این دستگاهها نیز گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.