شناسهٔ خبر: 105499 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به دنبال بارش‌های سیل‌آسا از شب گذشته در استان کرمانشاه، هیچگونه انسدادی در محورهای اصلی و فرعی استان نداریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی گفت: با توجه به بارش باران از شب گذشته در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان بودیم.

وی ادامه داد: در محور بیستون به سنقر گردنه مله‌ماس، سنقر به قروه گردنه خسروآباد و محور کامیاران روانسر بارش به‌صورت برف بوده که همکاران راهداری شب گذشته عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی را به اتمام رسانده و پاکسازی محورهای مورد نظر هم صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچگونه انسدادی در محورهای اصلی و فرعی گزارش نشده است، گفت: تردد در محورهای استان به صورت روان در حال انجام است.

کرمی افزود: همانطور که هواشناسی نیز هشدار نارنجی صادر کرده بود بارش‌های قابل توجهی از روز گذشته در سطح استان داشتیم و کلیه نیروها و راهدارخانه های سطح استان در حالت آماده باش کامل هستند.

وی گفت: با وجود بارش‌های قابل توجهی که در سطح استان داشتیم، خوشبختانه فعلا موردی از سیلاب در سطح ابنیه فنی و رودخانه های استان گزارش نشده است.

کرمی از همشریان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و قبل از آغاز سفر با سامانه تلفن ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه‌ها تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌های استان کرمانشاه مطلع شوند.

انتهای پیام/