شناسهٔ خبر: 105525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰؛

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با ۱۷ شهروند به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد

ملاقات مردمی خراسان شمالی 1 رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مدیر کل راه و شهرسازی استان امروز یکشنبه مورخ ۱ اسفند سالجاری با ۱۷ شهروند به صورت چهره به چهره به منظور بررسی مشکلات آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید داود دانشمند افزود: این ملاقات در محل اداره کل راه و شهرسازی با حضور قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، معاون املاک و حقوقی اداره کل، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی و رییس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات در راستای شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم صبح امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد .

وی تصریح کرد: در این ملاقات ها مدیرکل پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهي از قضایای مطرح شده دستورات لازم را جهت رفع مشكلات و اجابت درخواست هاي ارباب رجوع در چارچوب قوانين و مقررات صادر نمودند.

دانشمند ادامه داد: ملاقات مردمی مدیرکل به صورت هفتگی و مستمر در روزهای پنجشنبه برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و یا با شماره های ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۷۶ و ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۴۶ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.