شناسهٔ خبر: 105722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس:

سازمان نظام مهندسی نقش مهم و تاثیر گذار در نهضت ملی مسکن دارد

خبر-دکتر طالبان در روز مهندس-راه و شهرسازی فارس مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت : ساخت مسکن در اولویت طرح های مهم و اساسی دولت سیزدهم قرار گرفته است و سازمان نظام مهندسی ساختمان نقش مهم و تاثیرگذار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، ( فارس)  ،محمود رضا طالبان بیان کرد : همکاری و همدلی اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان در عرصه بزرگ طرح نهضت ملی مسکن بسیار سرنوشت ساز و حایز اهمیت است . وی با اشاره به تعداد بیش از ۳۰ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان کرد: سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی بسیار بالا با بیش از ۳۰ هزار عضو به طور حتم می تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه های مسکن نهضت ملی و در راستای قانون جهش تولید مسکن منشا خدمات مفید و ارزنده ای در این بخش مهم از توسعه  قرار گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس اذعان داشت: احساس من این است که بین شعارهایی که روزهای اول تاسیس سازمان داشتیم و آنچه امروز به عنوان سازمان نظام مهندسی میبینیم مختصر فاصله ای ایجاد شده است.

وی افزود: آن زمان دغدغه فرهنگ مهندسی و مهندس سازی در جهت اعتلای نام مهندسی بود و نگران این هستیم که نگاه جامعه نسبت به جامعه مهندسین خدشه دار شود و تلاش می کنیم گامهایی برداریم که جایگاه سازمان نظام مهندسی برای مخاطبین شهر و استان قابل قبول تر باشد.

طالبان تصریح کرد :امیدوارم که در مدتی که در این پست انجام وظیفه میکنم به کمک همکاران و دوستان هیات مدیره نظام مهندسی استان بتوانیم فصل مشترک و فتح باب جدیدی در مناسبات بین دولت و سازمان نظام مهندسی و تحقق شعارهای اولیه سازمان نظام مهندسی تعریف کنیم و در این راه قدم بر داریم.