شناسهٔ خبر: 105740 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور فرمانده انتظامی و مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری انجام شد؛

آغاز ساخت ۴۸ واحد مسکونی کارکنان ناجا در منظریه شهرکرد

حسینعلی مقصودی 2.jpg آیین آغاز احداث ۴۸ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن ویژه کارکنان نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در محله ۳۴ منظریه شهرکرد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: در این راستا زمین برای احداث ۱۴۸ واحد در منظریه شهرکرد برای کارکنان ناجا اختصاص داده شده است. حسینعلی مقصودی افزود: آغاز احداث ۴۸ واحد همزمان با این مراسم در محله ۳۴ و ۱۰۰ واحد دیگر نیز در محله ۳۹ منظریه برای این منظور پیش بینی شده است و در آینده عملیات ساخت آن ها نیز آغاز خواهد شد.

وی دوره ساخت این واحدها را ۲ ساله عنوان کرد و ادامه داد:  در انتخاب پیمانکاران تلاش بر این بوده است که با ارزیابی دقیق، پیمانکاران دارای صلاحیت انتخاب شوند تا با پشتکار لازم، واحدها را با کیفیت قابل قبول و در زمان پیش بینی شده تحویل متقاضیان بدهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵۵ هزار نفر در سطح استان ثبت نام کرده اند و بیش از ۲۸ هزار متقاضی حاِئز شرایط می باشند. مقصودی ادامه داد: از این میزان ۷هزار و ۵۰۰ متقاضی به تأیید نهایی رسیده اند و برای ۱۰ هزار و ۷۵۰ متقاضی در شهرهای استان زمین اختصاص داده شده است.

وی زمان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در تمامی گروه ها را تا پایان اسفندماه سال جاری اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان نیز در این برنامه با تقدیر از همکاری اداره کل راه و شهرسازی، اظهار امیدواری کرد؛ ساخت این واحدها طبق زمان بندی انجام شده به اتمام برسد.

منوچهر امان الهی همچنین حل مشکل و شروع کار احداث ۱۰۰ واحد باقی مانده در محله ۳۹ را نیز خواستار شد.