شناسهٔ خبر: 106010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه؛

احتمال وقوع "سونامی سفر" در نوروز/ همه دستگاه‌ها برای موج "مسافران نوروزی" آماده باشند

کمیسیون ایمنی راه ها - کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو خبر داد و از همه دستگاه های استان خواست برای موج مسافران نوروزی آماده باشند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، منوچهر فخری در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان کرمانشاه با اشاره به احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو گفت: با توجه به اینکه شیوع کرونا بیش از دو سال است ادامه پیدا کرده، مردم به لحاظ روحی به سفر نیاز دارند و هرچند شیوع امیکرون را داریم، اما احتمال وقوع سونامی سفر وجود دارد.

 فخری افزود: در خصوص سفرهای نوروزی ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری می کند، اما به هر حال دستگاه های مختلف باید برای هر شرایطی آماده باشند تا در صورت افزایش سفرها بتوانیم خدمات رسانی مطلوبی داشته و مانع از افزایش تصادفات شویم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به لزوم نصب تابلو و علائم هشداری در سطح محورها و شهرهای استان گفت: در این زمینه راهداری و شهرداری ها باید اهتمام لازم را داشته باشند.

وی بر راه اندازی پارکینگ ها و استراحتگاه ها در حاشیه راه ها هم تاکید کرد و افزود: متاسفانه عمده دلیل واژگونی بحث خواب‌آلودگی رانندگان است و نیاز است در فواصل مناسب بحث راه اندازی استراحتگاه و پارکینگ پیگیری شود.

فخری گفت: با راه اندازی استراحتگاه ها و پارکینگ در حاشیه راه ها، امکان انجام فعالیت های فرهنگی هم فراهم می شود.

انتهای پیام/