شناسهٔ خبر: 106191 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای طرح نهضت ملی مسکن انجام شد:

بررسی طرح‌های جامع شهری جهت افزایش محدودهی شهرها در جنوب کرمان

جنوب کرمان ساردویی مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان از بررسی طرح‌های جامع شهرهای جنوب کرمان جهت افزایش محدوده شهرها در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: جهت اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن ابتدا باید اراضی مورد نظر جهت اجرای طرح آماده شود و در همین رابطه طرحهای جامع شهری در جنوب کرمان جهت الحاق به محدوده شهرها در حال انجام است که در حال انجام  مراحل مختلف تصویب آن هستیم و با الحاق این اراضی مشکل زمین جهت واگذاری به مردم برای ساخت حل خواهد شد.

وی اظهار داشت: تا کنون در جنوب کرمان ۲۲ هزار و ۷۳۵ نفر ثبت نام کرده اندکه بیشترین ثبت نام در شهر جیرفت با ۱۳ هزار  و ۹۰۰ نفر است که از این تعداد ۳۵۰۰ نفر نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کرده و بایستی نسبت به آماده سازی اراضی جهت اجرایی شدن طرح اقدام شود.

ساردویی با تاکید بر اینکه با الحاق اراضی به محدوده شهرها مشکل زمین حل خواهد گفت : در شهرجیرفت تاکنون به دلیل عدم اعلام موافقت سایر ادارات مشکل الحاق رفع نشده ودراین رابطه با محدویت هایی روبرو خواهیم شد.

وی افزود: باتوجه به اهمیت طرح  نهضت ملی مسکن که از اولویت های مهم دولت است نیاز داریم  که سایر سازمانها و ادارات دراین رابطه همکاری بیشتری جهت حل مشکل مسکن در شهر جیرفت داشته باشند.