شناسهٔ خبر: 106197 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان خبر داد؛

آغاز پيش فروش بليت سفرهاي نوروزي از ۱۰ اسفند در فارس

فارس درخت کاری و مسافر معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس از آغاز طرح پيش فروش بليت سفرهاي نوروزي از دهم اسفندماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از فارس، معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس از آغاز طرح پيش فروش بليت سفرهاي نوروزي از دهم اسفندماه خبر داد.

علي يزداني گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده طرح پيش فروش غيرحضوري بليت هاي مسافرتي از اول اسفندماه (اينترنتي) و بصورت حضوري و غيرحضوري از دهم اسفندماه با رعايت سقف ۵۰درصدي ظرفيت سرويس دهي شركتهاي حمل و نقل مسافر استان انجام مي پذيرد.

وي تصريح كرد: روان سازي و سرعت بخشي در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزيز از جمله اهداف هميشگي متوليان و دست اندركاران بخش حمل و نقل جاده اي مسافر استان فارس بوده است.

يزداني با تأكيد بر اهميت اجراي شيوه نامه بهداشتي مقابله و پيشگيري از مسافران مي توانند در صورت داشتن هر گونه پيشنهادات و شكايات مراتب را از طريق سامانه هاي متمركز ۱۴۱ به ثبت رسانند.

وي در خصوص شرايط استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي مسافر تشريح كرد: در حال حاضر افرادي كه كارت واكسن دارند و علائم بصري بيماري ندارند، امكان تهيه بليت و انجام سفر با ناوگان حمل و نقل عمومي مسافري جاده اي را دارند.
بر اساس اين گزارش امكان فروش اينترنتي در مرحله اول تا ۵۰درصد ظرفيت و در صورت افزايش تقاضا براي خريد بليت در طرح نوروزي تا سقف ۸۰درصد ظرفيت ناوگان وجود دارد تا بدين ترتيب رعايت پروتكل هاي بهداشتي نيز انجام شودو اين طبق شيوه‌نامه‌هاي مقابله با كروناست.

شايان ذكر است اطلاعات فوق بر اساس مصوبات فعلي ستاد كروناست و در صورت ابلاغ مصوبات جديد، ارجحيت با آخرين دستورالعمل است.

انتهای پیام/