شناسهٔ خبر: 106253 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بیانیه‌ای تاکید شد؛

اعلام آمادگی بسیج شهدای بانک مسکن در همراهی با طرح نهضت ملی مسکن

روند ساخت پروژه ۵۰۴ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر شهریار بسیج شهدای بانک مسکن همراهی خود را با نهضت ملی مسکن برای شکوفایی اقتصاد کشور اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن طی بیانیه‌ای پشتیبانی و تبعیت خود را از مدیرعامل انقلابی و جهادی بانک مسکن اعلام و عنوان کرد تمام توان خود را برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن وارد میدان می‌کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«الحَمدُلِلِّهِ‌ قاصِم‌ الجَبِّارینَ‌، مُبِیرُ الظّالِمیِنَ‌

ستایش خدای را که در هم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.

با سلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)

و درودی بیکران بر روح پر فتوح شهدا از صدر اسلام تاکنون

ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه که انشاالله حب آل ائمه اطهار بر دل باشد و در این ظلمت کنونی، رهرو اصلی ولایت بوده و در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب در این سنگر اقتصادی خدمتگزار و گوش به فرمان باشیم تا در جهت کمک به خانه‌دار شدن مردم، نهضت ملی مسکن بنا بر تکلیفی بر دوشمان است، صادقانه خدمت نماییم که شرمنده خون شهدا نشویم.

آری، همکاران عزیز اینک چشم و امید مردم مظلوم کشورمان جهت رفع مشکلات مسکن و معیشت به دستان ما مدافعان اقتصاد است و چه بسا در این راه چه همکارانی را از دست دادیم و در راه هدف‌شان به شهادت رسیدند.

حال خدا را شاکریم که با همت و کوشش همه شما عزیزان در تمام سطوح بانکی بالاخص همکاران عزیز در شعب تحت فرمان مدیرعامل جهادی بانک مسکن به این موفقیت دست یافته‌ایم که این خود سبب فخر و مباهات است.

لازم به ذکر است که دولت سیزدهم تکلیف کرده که سالی یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود که سهم بانک مسکن 210 هزار واحد مسکونی از این یک میلیون واحد است که با تلاش شما همکاران بزرگوار، مدافعان اقتصاد که لبیک به فرمان دولت گفته‌اید، انشاالله تا پایان سال جاری به این هدف دست خواهیم یافت.

اینک در این جنگ اقتصادی، ما همه بسیجیان در سراسر کشور قسم یاد می‌کنیم به حرمت خون پاک شهدا و اشک بچه‌های یتیم، لحظه‌ای از فعالیت خود دست بر نداشته و با تلاش و کوشش مضاعف خود جهت شکوفایی اقتصاد کشورمان هر آنچه که توان داریم عمل کرده و گوش به فرمان مدیرعامل انقلابی و جهادی باشیم که خود پرچم‌دار نهضت ملی مسکن بوده و فرماندهی قرارگاه قهار بسیج در جهت رفع موانع تولید و تحقق شعار سال را برعهده دارد.

باشد تا انشاالله خداوند ما را یاری فرماید.

و من الله توفیق