شناسهٔ خبر: 106483 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

محورحمیل به ایلام بازگشایی شد

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی محور حمیل به ایلام در محل تونل سوم از طرف کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: این محور به دلیل انجام تعمیر روشنایی و تهویه مسدود تونل برای آمادگی در برابر سفرهای نوروزی بسته شده بود.

وی گفت: برای ایجاد روشنایی استاندارد در این تونل، ۲ لاین تاسیسات روشنایی به طول پنج کیلومتر و ۴۰ دستگاه جت فن برای تهویه گاز‌های سمی و خطرناک نصب شده است.

کرمی افزود: محور حمیل به ایلام به علت تعمیرات بروزرسانی سیستم روشنایی و تهویه تونل سوم از سمت کرمانشاه از ۱۸ اسفند به مدت ۲ روز در ساعات ۸ صبح تا ۶ عصر مسدود شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: از ۱۸ اسفندماه تاکنون مسیر جایگزین در محور اسلام آبادغرب قلاجه، ایوان به ایلام بود و رانندگان از این مسیر تردد می کردند.

کرمی از همه رانندگانی که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی که همکاری لازم را با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه داشتند، قدردانی کرد.

وی از همشریان خواست با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و تعطیلات نوروزی قبل از آغاز سفر با تماس با سامانه تلفن ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های کشور با خبر شوند.

انتهای پیام/