شناسهٔ خبر: 106747 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

صدور ۷۰۴ پروانه اشتغال به کار جدید در استان اصفهان

امیر زاغیان - اصفهان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: امسال تعداد ۷۰۴ پروانه اشتغال به کار جدید صادر و ساخت و ساز تعداد ۴۹۷ پروژه در سطح استان اصفهان مورد بازدید و نظارت عالیه قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه جامعه مهندسی استان اصفهان بالغ بر ۳۲ هزار عضو دارد اظهار کرد: در سال جاری تعداد ۷۰۴ پروانه اشتغال به کار جدید صادر، دو هزار و ۳۰۱ مورد تمدید و دو هزار و ۵۳۰ مورد نیز ارتقا یافت.  

 وی افزود: تعداد صلاحیت جدید پروانه اشتغال به کار در امسال ۹۳۶ مورد بوده که نسبت به سال ۱۳۹۹ دو برابر شده است.  

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: به منظور کاهش تخلفات ساختمانی و ارتقای کیفیت ساخت وسازها، نظارت عالیه بر ساخت و سازهای استان به تعداد ۴۹۷ پروژه با متراژ ۶۶۵ هزار و ۷۶۰ متر مربع انجام پذیرفت که ۴۷۰ مورد منتج به توقف کارگاه شد.  

 وی با اشاره به ضرورت تسهیل در نحوه ارائه خدمات مهندسی در اجرای طرح‌های ملی مسکن استان اذعان داشت: بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جامعه مهندسی استان میتواند زمینه‌ساز افزایش سرعت و تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان طرح‌های ملی مسکن شود.