شناسهٔ خبر: 106769 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در روزهای پایانی سال انجام پذیرفت؛

 برگزاری آخرین جلسه شورای مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۱۴۰۰

شورای مدیران- اصفهان جلسه شورای مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان جهت جمع بندی اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ و برنامه‌ریزی جهت تسریع در روند اجرای امور در سال ۱۴۰۱ با حضور مديركل و مدیران سطوح مختلف این اداره‌کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ آخرین جلسه شورای مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، معاونین و روسای این اداره‌کل در سطح ستاد و شهرستان‌ها در سالن اجتماعات اداره‌کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.  

 در این جلسه مدیران به ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ و بیان چالش ها، مسائل و مشکلات و نقاط ضعف و قوت در حوزه‌های مختلف پرداختند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان پس از استماع مباحث مطرح شده توسط مدیران این اداره‌کل، رهنمودها و دستورات لازم را در راستای رفع چالش‌های موجود و تسریع در روند اجرای پروژه‌ها ارائه داد.  

 وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ مجموعه این اداره‌کل با تلاش و پشتکار و کار تیمی توانست خدمات ارزنده‌ای را به مردم عزیز استان ارائه کند اذعان داشت: یقینا کارهایی نیز بر زمین مانده که برخی عوامل بیرونی بر آن تاثیر داشته لذا می‌بایست این موارد نیز احصا شوند و به بهترین نحو انجام پذیرند.   

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه اهتمام ویژه‌ای در جهت بالفعل شدن توانمندی‌های کارکنان بعمل آمد گفت: پایان سال فرصت مناسبی است تا به بازنگری اقدامات بعمل آمده پرداخته و براساس آن روش‌ها و برنامه‌های جدید ارائه شود.  

 وی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ازرشمند کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان که با وجود کمبود منابع توانستند کارنامه مطلوبی ارائه دهند ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش کارکنان خدوم این اداره‌کل سال ۱۴۰۱ نیز با روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر در مسیر خدمت رسانی و تحقق اهداف تعیین شده گام برداشته شود.