شناسهٔ خبر: 107088 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان عنوان کرد؛

ثبت شش میلیون تردد وسایل نقلیه از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۱

تردد نوروزی فارس 1401 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: مجموع تردد وسایل نقلیه از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۱ تا پایان چهارم فروردین ماه نزدیک به شش میلیون تردد صورت گرفته که وسایط نقلیه سنگین از این ترددها سهمی کمتر از ده درصد داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی منصور کیایی با بیان اینکه تردد جاده‌ای وسایل نقلیه آغاز ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان چهارم فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان با حجم بالایی بوده است اظهار کرد: مجموع تردد وسایل نقلیه از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۱ تا پایان چهارم فروردین ماه نزدیک به شش میلیون تردد صورت گرفته که وسایط نقلیه سنگین از این ترددها سهمی کمتر از ده درصد داشته اند.

وی همچنین شنبه بیست و هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ را پرترددترین روز در طرح نوروزی ۱۴۰۱ خواند و گفت: بر اساس اطلاعات آماری دوربین های تردد شمار در این روز بیش از ۷۶۷ هزار تردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از محور ایوانکی آرادان به عنوان پرترددترین محور مواصلاتی استان یادکرد و تاکید نمود: برای ایمن بودن باید کوچک‌ترین موارد را رعایت کرد و از تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ در مسیر‌های دو طرفه و خواب آلودگی پرهیز کرد.