شناسهٔ خبر: 107102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درگذشت راهدار استان کهگیلویه‌وبویراحمد را تسلیت گفت

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی، درگذشت «غریب خدادادی»، مامور راهدار اداره کل راهداری کهگیلویه‌و‌بویراحمدکه حین انجام ماموریت در یکی از محورهای یاسوج جان خود را از دست داد، را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی، درگذشت «غریب خدادادی»، مامور راهدار اداره کل راهداری کهگیلویه‌و‌بویراحمدکه حین انجام ماموریت در یکی از محورهای یاسوج جان خود را از دست داد، را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

خبر درگذشت شهادت گونه راهدار زحمت کش جناب آقای غریب خدادادی که در حین انجام ماموریت به لقاء الله پیوست باعث تأسف و تاثر گردید.بی شک خدمات این مرد بزرگ در دفتر ایثارگری های راهداران عزیز کشور ماندگار واجر آن نزد پروردگار ثبت و ضبط خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت این واقعه ،برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده آن مرحوم  صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

محبت خواه در پایان ضمن اظهار تاسف از افزایش آمار جانباختگان تصادفات نوروزی بر رعایت بیش از پیش هموطنان به قوانین و مقررات  رانندگی و رعایت نکات ایمنی درسفرهای نوروزی تاکید کرد.