شناسهٔ خبر: 107843 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای طرح نهضت ملی مسکن عنوان شد:

بررسی طرح جامع شهر رودبارجنوب جهت الحاق اراضی دولتی به محدوده شهر

 جنوب کرمان رودبارجنوب مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان از بررسی طرح جامع شهر رودبارجنوب جهت الحاق اراضی دولتی به محدوده شهر رودبارجنوب در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، محمد سادویی مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه کارگروه طرح جامع بازنگری شهر رودبار جنوب که با حضور شهر دار و مسئولین مرتبط تشکیل شده بود گفت : با توجه به در دست تهیه بودن طرح جامع بازنگری شهر رودبار جنوب ، گروه کاری شماره 3 این طرح  در حضور نمایندگان دفتر فنی استانداری و فرماندری، شهردار ، اعضای شورای شهر و روسای ادارات شهرستان مربوطه در محل اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان تشکیل گردیدو الحاق اراضی دولتی به شهر رودبارجنوب  در راستای طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن شنیدن نقطه نظرات تمامی اعضا و ارائه راهکار برای توسعه شهررودبار جنوب ، طرح پیشنهادی توسط مشاور ارائه ومورد تصویب اولیه قرارگرفت واین طرح  به کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان ارسال خواهد شد.

 وی اشاره کرد : تصویب این طرح کمک  زیادی به مردم خصوصا در زمینه املاک و شهرسازی خواهدکردو زمینهای دولتی که در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای الحاق به محدوده شهررودبار مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین در خصوص تصویب این طرح یادآورشد: مشکل تامین زمین وساخت مسکن برای مردم در راستای طرح جهش تولید ، با تصویب این طرح حل خواهد شد.