شناسهٔ خبر: 107949 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی :

پل پوش آباد شهرستان اشنویه در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد

پل پوش آباد اشنویه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : پل پوش آباد شهرستان اشنویه در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان اشنویه از امکانات ماشین آلات راهداری اداره راهداری و حمل ونقل این شهرستان بازدید و همراه با فرماندار اشنویه از  پروژه های مهم حوزه راهداری این شهرستان همچون پل پوش آباد بازدید کرد.

وی گفت : پروژه احداث پل پوش آباد یکی از خواسته ها و مطالبات مردمی منطقه و جزو برنامه های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوده که از پیشرفت بالایی برخوردار است و در خرداد ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

شکری در روند بازدید از محور اشنویه  - ارومیه اظهار داشت : عملیات تعریض و بهسازی این محور در دو قطعه شامل قطعه اول به طول ۱۶ کیلومتر و قطعه دوم به طول ۵.۲ کیلومتر بصورت پیمانی و با نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست که با اتمام این پروژه ها راه دسترسی به شهرستان اشنویه و پیرانشهر و همچنین مرز تمرچین کوتاه‌تر و ایمن تر خواهد شد.

وی با اعلام اینکه نزدیک به ۹۳ درصد  خانوار روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان اشنویه از راه آسفالته برخوردار هستند، گفت : این میزان، از متوسط کشوری ۱۰ درصد بالاتر بوده و از این حیث این شهرستان جزو رتبه های برتر استان و کشور است بطوریکه از ۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان اشنویه ۶۶ روستا آسفالت شده و ۴ روستای باقی مانده نیز به زودی آسفالت خواهد شد.

گفتنی است فرماندار شهرستان اشنویه نیز در دیدار با مدیرکل راهدارای و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ضمن تقدیر از وی و تمام مجموعه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اشنویه بابت برفروبی سال گذشته و ابتدای سال جاری و نیز تعمیر به موقع ماشین آلات راهداری گفت : امید است با همت و تلاش راهداران شاهد ایمن تر شدن روز به روز محورهای مواصلاتی اشنویه باشیم .