شناسهٔ خبر: 108263 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری همدان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی زیرگذرهای استان همدان

معاون راهداری همدان سرپرست راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی زیرگذرهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، جواد نگاهداری با اشاره به اینکه اولویت راهداری استان در سال جاری تکمیل طرح های نیمه‌تمام و در دست اقدام است، افزود: با جدیت تمام و برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم این طرح ها هرچه زودتر به بهره برداری برسند.

وی گفت: طرح ‌های ضرورت‌دار را در اولویت کاری راهداری قرار داده‌ایم و برای اتمام آنها تلاش‌های مضاعفی خواهیم داشت.

نگاهداری ادامه داد: محور اصلی ما خدمت به مردم است زیرا که راهداری متعلق به خود مردم بوده و کوچک‌ترین کم‌کاری منجر به پایمال شدن حق مردم می‌شود.

سرپرست راهداری استان همدان با اشاره به طرح های مهم در دست اقدام تأکید کرد: هم اکنون ۹ زیرگذر با میانگین پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در دست اقدام است که امیداوریم با پیگیریها و جذب اعتبارات مورد نیاز و همچنین رفع مشکل معارضین این طرح ها امسال به بهره برداری برسند.

نگاهداری ابراز داشت: عملیات نصب نیوجرسی و تعریض گردنه اسدآباد یکی دیگر از طرح های مهم راهداری استان همدان است که با جدیت تمام هم اکنون با اکیپ های امانی و پیمانی در حال به نتیجه رساندن این طرح هستیم.

وی یادآور شد: طرح های نصب نیوجرسی در محورهای همدان-ملایر، نهاوند-کرمانشاه، رزن-قروه، فامنین-تجرک، ویان-کبودرآهنگ، بهار-صالح آباد و گردنه اسدآباد به شکل امانی و پیمانی در حال اجرا است.

این مسئول تصریح کرد: با پیگیری و هماهنگی های لازم با پیمانکاران مربوطه در طی روزهای آینده عملیات ترمیم رویه آسفالت شامل روکش، لکه گیری و آسفالت حفاظتی (چیپ سیل و..) در محورهای دارای اولویت استان همدان آغاز خواهد شد.