شناسهٔ خبر: 108364 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقای سطح ایمنی صورت می پذیرد:

عملیات احداث سه دستگاه زیرگذر در جاده های مازندران

مازندران - محسن محمدنژاد معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح خدمات و تامین ایمنی حداکثری در یکی از مهمترین کریدورهای جاده‌ای کشور، عملیات اجرایی احداث و اتمام ۳ دستگاه پل زیرگذر در مازندران با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، محسن محمد نژاد تصریح کرد: در حال حاضر عملیات احداث سه دستگاه زیرگذر در سطح جاده های استان در حال انجام بوده که می توان به عملیات احداث و اتمام زیر گذر "محمد آباد" در محور هراز با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد اشاره کرد.

وی ادامه داد : عملیات اجرایی زیرگذرهای "گل خیل"  در محور نکا _ بهشهر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و زیر گذر "التپه " در محور بهشهر _ گلوگاه با پیشرفت ۶۵ درصد در حال انجام است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان ساخت: جاده‌های ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد زیاد وسایل نقلیه، از جاده‌های حائز اهمیت می باشند که با تکمیل این زیر گذرها بخش زیادی از مشکلات تردد و ایمنی کاربران جاده ای در این محورها برطرف خواهد شد.

 محمد نژاد یادآور شد: در زیرگذرهای فوق سازه پل عمدتاً از نوع باکس بتنی و پیش ساخته بوده که عملیات اجرایی آنها در سنوات گذشته به اتمام رسیده و احداث دیواره رمپ ها و روسازی آنها در دستور کار قرار دارد.