شناسهٔ خبر: 108378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت خبر داد؛

واگذاری ۱۷۵۰۰ مترمربع اراضی دولتی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت با هدف اشتغال زایی

عبدالرضا فرجی /فریدن اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت گفت: ۱۷۵۰۰ مترمربع از اراضی دولتی این شهرستان در راستای اشتغال جوانان واگذار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ عبدالرضا فرجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت اظهار کرد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمين با كاربری كارگاهی و صنعتی در سال ۱۴۰۰جهت اشتغال جوانان این شهرستان واگذا شد.  

 وی در خصوص دیگر واگذاری‌های بعمل آمده اذعان داشت: در راستای تامین مسکن اقشار ویژه شهرستان، هشت پلاك مسكونی به ۱۶ خانواده شهدا وايثارگران شهرستان فریدن و بوئین میاندشت واگذار شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت با اشاره به اقدامات موثر انجام شده در حوزه راهسازی گفت: این اداره مطابق با سیاست گذاری‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای رفع نقاط حادثه خيز، كاهش تصادفات، حوادث و سوانح جاده‌ای از هيچ تلاشی دريغ نكرده است.  

 وی با بیان اینکه مطالعات و تصويب طرح باند دوم محور داران –بن-شهركرد انجام شده و برای ادامه روند پروژه به وزارتخانه ارسال شده است عنوان کرد: ساخت باند دوم محور بويين مياندشت - افوس به طول ۳.۵ كيلومتر، همكاری در آزاد سازی  ورودی غربی داران (محور بويين مياندشت –دوراهی نماگرد -داران) و همكاری در آزادسازی بلوار كارگر واتصال اين بلوار به جاده كمربندی از دیگر اقدامات این اداره در حوزه مهندسی و ساخت بوده است.  

 فرجی در خصوص وضعیت طرح‌های تفصیلی این دو شهرستان بیان داشت: طرح تفصيلی شهر داران كه از مهمترين ابزار ساماندهی نظامند كالبدی شهر محسوب می‌شود با پيشرفت فيزيكی ۱۰۰درصد انجام شده و در انتظار ابلاغ است، طرح تفصيلی شهرهای دامنه و افوس در اداره‌كل راه وشهرسازی استان اصفهان در حال انجام است.  

 وی با بیان اینکه پيگيری‌های لازم در جهت اجرايی شدن و انعقاد قرارداد با مشاور برای طرح تفصيلی شهر بويين مياندشت در حال انجام است گفت: بافت فرسوده شهر دامنه و بافت فرسوده شهر افوس هر کدام در حدود ۵۰ هكتار در كمسيون‌های مربوطه مصوب شدند.