شناسهٔ خبر: 108386 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات خط کشی ۲ هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان

خط کشی محورهای ارتباطی آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ازآغاز عملیات خط کشی ۲هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از عملیات خط کشی محورپارس آباد-اصلاندوز با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها خط کشی یکی ازموارد مهم در بحث تامین ایمنی و بعنوان چشم سوم راننده در شب است افزود:۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای خط کشی محور های استان در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه شرایط بدآب و هوایی وبارندگی ها یکی از موانع اصلی در بحث انجام خط کشی محورها بود اظهار کرد:هم اکنون در شمال استان حوزه شهرستان های اصلاندوز،بیله سوار و پارس آباد راهداران پرتلاش  در حال انجام خط کشی محورهای اصلی ،فرعی و روستایی هستند.

عضو شورای اداری استان اردبیل خط کشی هزار و۵۰۰ کیلومتر از راه‌ها را در سال گذشته یادآور شدو اظهار کرد: هم اکنون عملیات خط کشی محور اردبیل-سرچم در حال انجام است و با مساعد شدن شرایط هوایی خط کشی محورهای جنوبی استان نیز در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تامین ایمنی جاده و ایجاد نظم ترافیکی را از جمله اهداف مهم در انجام خط کشی راهها دانست و خاطرنشان کرد: پیش بینی کرده ایم قبل از شروع سفرهای تابستانی عملیات خط کشی کلیه محورها انجام شود تا مسافرانی که استان اردبیل را بعنوان مقصدسفر خود انتخاب کرده اندسفری ایمن داشته باشند.