شناسهٔ خبر: 108557 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد؛

در طرح نهضت ملی مسکن استان فارس بیش از ۳۵ هزار واحد در بافت فرسوده احداث می شود

نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده-مدیر کل راه و شهرسازی فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد: در طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس بیش از ۳۵ هزار واحد در بافت فرسوده شهری از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در مدت زمان ۴ سال احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، (فارس)  ، محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در بحث تعهد شرکت بازآفرینی شهری در طرح نهضت ملی مسکن سهم استان فارس سالانه ۸۸۰۰ واحد پیش بینی شده که بخشی از این تعداد با پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: این تسهیلات با شرایط ویژه به کلیه متقاضیان نوسازی و احداث مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری شامل بافت فرسوده – بافت تاریخی و سکونتگاههای غیر رسمی پرداخت می شود.

طالبان اضافه کرد: در راستای جذب تسهیلات نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده مکاتباتی با انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان، شهرداری شیراز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و سازمان نظام کاردانی ساختمان و همچنین انجمن پیمانکاران ساختمان استان فارس در خصوص معرفی واجدین شرایط جهت دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت فرسوده صورت گرفته است.