شناسهٔ خبر: 108648 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال:

مشکلات ثبتی اراضی شهر پردیس در همکاری با سازمان ثبت رفع می‌شود

حسین معصوم نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال از رفع مشکلات ثبتی اراضی شهر پردیس در همکاری با سازمان ثبت خبر داد.

حسین معصوم نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص پیگیری دستور رییس‌جمهوری برای حفاظت از اراضی شهر جدید پردیس و ممانعت از زمین‌خواری،گفت: به منظور برخورد با زمین‌خواری و رفع مشکلات شهر پردیس اقدامات جدی در حال اجراست. هم‌ا‌کنون با هماهنگی سازمان ثبت در صدد رفع مشکلات ثبتی اراضی شهر پردیس و برخورد با زمین‌خواران هستیم.

معصوم ادامه داد: اخذ سند مالکیت واگذار شوندگان اراضی از اهم مسائل مدیران شهر جدید پردیس بوده و پیگیری این موضوع جهت تسریع رفاه و رضایت شهروندان که قانونا مالک هستن، انجام می‌شود.

وی ضمن تشکر از دستگاه قضا و اهتمام ویژه ریاست محترم قوه قضاییه در برخورد با مفاسد بالاخص زمین خواران بر پیگیری دستور رییس‌جمهور بر این مهم تاکید کرد.

وی پیش‌تر اعلام کرده بود که یکی از مسائل عمده پردیس انجام معاملات غیرقانونی و انجام معاملات قول‌نامه‌ای با یک چندم قیمت است . همچنین فعالیت بنگاه‌های املاک بدون مجوز نیز از دیگر معضلات پردیس عنوان شده بود.

انتهای پیام/