شناسهٔ خبر: 108682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری استان خبر داد:‌

برگزاری بیش از ۵۷۰۰ نفر ساعت آموزش در استان سمنان

IMG_1235.JPG معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد: طی سال گذشته مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیش از ۵۷۰۰ نفر ساعت آموزش دوره های آموزشی متعدد را گذراندند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان)، رضا رازقی خاطر نشان کرد: طی سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۷۰۰ نفر ساعت آموزش دوره های مختلف توسط مدیران و کارکنان این اداره کل گذرانده شد.
وی افزود:  ۱۹۰۶ نفر ساعت از آموزش ها برای مدیران و ۳۸۸۴ نفر ساعت آموزش برای کارکنان بوده است که در قالب ۲۷ دوره مديريتی و مهارتی برای ۴۸۲ نفر از مديران و كاركنان اداره کل برگزار شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: آموزش ها در حوزه بدو خدمت کارکنان دولت، آشنایی با طرح طبقه بندی مشاغل، آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی آن، مبانی مدیریت اسناد و... در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
رازقی همچنین به اهميت آموزش درونسازمانی اشاره كرد و ادامه داد : آموزشها علاوه بر ياددهی مهارتی خاص، منجر به نوآوری و خلاقيت در افراد می شود كه اين خود به شكوفايی سازمان كمك مي كند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان اقدامات مناسب در جهت فرهنگ سازی آموزش در میان کارکنان  نهادینه شود و ادارات این اداره کل بتوانند با توسعه و ارتقاء توانایی‌ها و مهارت‌ها و افزایش دانش، کارایی کارکنان خود را ارتقا دهند زیرا که این روند به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش بهره ‌وری انکارناپذیر خواهد بود.