شناسهٔ خبر: 108685 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد؛

آغاز عملیات بهسازی محور سمنان دامغان

pic (1).jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز عملیات بهسازی ۱۲ کیلومتر از محور سمنان- دامغان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ احسان منصور کیایی اظهار کرد: عملیات بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت محور سمنان دامغان در محدوده گردنه آهوان آغاز شده است.
وی افزود: این پروژه بهسازی با طولی بالغ بر ۱۲ کیلومتر و عرض ۷.۳۰ متر آغاز شده است.

منصور کیایی تصریح نمود: پروژه بهسازی محور سمنان دامغان دارای مدت قرارداد اجرایی یکساله می باشد که دارای جزئیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت، شانه سازی در مقاطع مورد نیاز، تهیه و اجرای یک لایه ماسه آسفالت، یک لایه آسفالت اساس قیری و یک لایه روکش توپکا است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تاکید داشت: راه‌ها و ابنیه فنی سرمایه‌های ملی هر کشور بوده و نقشی اساسی درمبادلات اقتصادی ، فرهنگی و ... دارند. وظیفه توسعه و صیانت از آن‌ها بخصوص در استانی که راه های آن کریدور ارتباطی مهم کشور محسوب می شود ، امری همگانی بوده که باید مجدانه نسبت به پی گیری آن ساعی باشیم.

وی در پایان نیز اذعان داشت: از مزایای اجرای این پروژه می توان به حفظ جاده موجود، بهبود رفت و آمد، افزایش ایمنی خودروها و كاهش تصادفات جاده ای و بهسازی و اصلاح و ساماندهی روکش محور موجود اشاره کرد.