شناسهٔ خبر: 108711 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تکریم ارباب رجوع صورت پذیرفت ؛

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در ملاقات مردمی

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی: ارتباطات مردمی و چهره به چهره جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی صریح و شفاف را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (ستان مرکزی)، درراستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات هموطنان برنامه ملاقات مردمی مدیرکل باحضورمعاونین برگزار شد.

حمید انعامی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی دراین جلسه پس از شنیدن صحبت ها ودغدغه های شهروندان و آگاهی از موضوعات مطرح شده دستورات لازم را جهت رفع مشكلات و درخواست ها در چارچوب قوانين و مقررات صادر کرد.

انعامی دراین خصوص بیان داشت: ارتباطات مردمی و چهره به چهره جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی صریح و شفاف را به دنبال دارد.

شایان ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل راه وشهر سازی استان مرکزی ومعاونین به صورت هفتگی و مستمر برگزار می شود وهموطنان گرامی برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان و یا با شماره ۳۳۱۳۶۳۸۰درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.