شناسهٔ خبر: 108869 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

آماده باش یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان در تعطیلات عید فطر

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی ملی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در آستانه فرارسیدن ایام تعطیلات به مناسبت عیدفطر اظهار کرد: به منظور پیشگیری و رفع تصرفات احتمالی در اراضی ملی استان، تدابیر اجرایی حفاظتی اندیشیده شده وعوامل یگان حفاظت اراضی ملی استان  اصفهان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی ملی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند.  

وی با اشاره به اینکه عوامل یگان حفاظت اراضی ملی استان با امکانات و تجهیزات لازم در این ایام به گشت زنی می‌پردازند تا با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه‌های ملی برخورد قانونی کنند، اذعان داشت: مبحث حفاظت از عرصه‌های ملی که یکی از وظایف اصلی این اداره‌کل است، که تعطیلی ندارد و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی استان اصفهان آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند گفت: این اداره‌کل با بهره گیری و استفاده از نیروهای انسانی هوشیار و آگاه، با ایمان و زبده، هیچ گونه اغماضی و امتیازی در بحث زمین خواری برای افراد سودجو قائل نیست.  

 وی خاطرنشان کرد: افراد سودجو معمولاً در ایام تعطیلات مثل نوروز، آخر هفته‌ها، چند روز تعطیلی متوالی فرصت را برای دست‌درازی به زمین‌های ملی و دولتی فراهم می‌بینند لذا از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن  ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی‌ملی اطلاع دهند.