شناسهٔ خبر: 108893 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

راه ها و ساختمان های راه و شهرسازی مزین به نام شهدا می شود / تمام آبرو و جایگاه مسئولیت امروز ما در سطح مدیریت کلان مرهون شهدا و ایثارگران است

حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: کلیه ساختمان ها، راه ها و مجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل مزین به نام شهدا می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در جلسه شوراي هماهنگي دستگاههاي زير مجموعه وزارت راه و شهرسازي در استان اردبيل که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران ، مدیران و مسئولین دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار کرد: ما همه داشته های امروزمان را مرهون خون شهدا، مجاهدت ایثارگران، جانبازان و آزادگان می دانیم و وظیفه خدمت به آنها و خانواده هایشان را داریم.

وی گفت: تمام زندگی، سیره و سلوک شهدا برای همه مسئولان الگو و درس کسب فضائل است چرا که بسیاری از این شهدا نه تنها در حفظ حق الناس پیشرو بوده اند بلکه حق الله و حق النفس را نیز به شایستگی مراعات کرده اند.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران افزود : ما امروز در سطح مدیریت کلان تمام آبرو و جایگاه مسئولیت مان را مرهون شهدا و ایثارگران و این شجاعت ها و سلحشوری ها هستیم و همواره مدیون این فضایل هستیم.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه شوراي هماهنگي دستگاههاي زير مجموعه وزارت راه و شهرسازي در استان اردبيل مقرر گردید کلیه ساختمان ها، راه ها و مجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل مزین به نام شهدا شود.

مردانیان گفت : در سفر به استان ها تلاش می کنیم تا به زیارت خانواده های شهدا برویم و در این دیدار و سرکشی جویای حال خانواده های شهدا و ایثارگران باشیم.

وی ادامه داد: براساس اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در سالجاری مقرر است برای ایثارگران استان اردبیل فاقد مسکن به تعداد ۳۰ نفر زمین تامین شود.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در تلاش است تا این ظرفیت را تا ۱۰۰ نفر افزایش دهد که ما نیز از طریق وزارت راه و شهرسازی حمایت های لازم را در این راستا انجام می دهیم.

لازم به ذکر است نامگذاری کلیه ساختمان ها، راه ها و مجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل مزین به نام شهدا به پیشنهاد مشاورعالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در جلسه فوق مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.