شناسهٔ خبر: 108987 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن خبر داد:

قرارداد بیش از ۱۱ هزار واحد خودمالکی در بانک مسکن منعقد شد/ پرداخت یکهزار و ۶۵۲ میلیاردتومان تسهیلات خودمالکی به حساب سازندگان

 روند ساخت پروژه ۷۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر رباط کریم عضو هیات‌مدیره بانک مسکن از پرداخت یکهزار و ۶۵۲ میلیاردتومان تسهیلات خودمالکی به حساب سازندگان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

سیدمحسن فاضلیان عضو هیات‌مدیره بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص تازه‌ترین وضعیت ارایه تسهیلات خودمالکی در سراسر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن توضیحاتی ارایه کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن گفت: قراردادهای خودمالکی معرفی شده به بانک مسکن ۱۲ هزار و ۸۳۲ پروژه به تعداد ۹۹ هزار و ۵۴ واحد است که طبق تازه‌ترین آمار قراردادهای یکهزار و ۵۰۱  پروژه به تعداد ۱۱ هزار و ۸۶۴ واحد منعقد شده است. 

فاضلیان مبلغ قراردادهای خودمالکی منعقد شده را ۴ هزار و ۵۸ میلیاردتومان برشمرد و افزود: تاکنون مبلغ یکهزار و ۶۵۲ میلیاردتومان به حساب سازنده‌ها واریز شده است.

وی یادآور شد: ارائه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی به خودمالکان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/