شناسهٔ خبر: 10907 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف توسعه زیربناهای حمل و نقل انجام شد:

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره شهرسازی آذربایجان غربی و منطقه آزاد ماکو

آسفالت با هدف توسعه زیربناهای حمل و نقل تفاهم نامه همکاری بین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با منطقه آزاد ماکوامضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشست مشترک با مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: سه طرح راهسازی در قالب تفاهم نامه همکاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با منطقه آزاد ماکو اجرا خواهد شد.

خلیل محبت خواه با بیان اینکه سه کیلومتر از جاده ماکو - شوط بهسازی و آسفالت می شود، گفت: همچنین چهار کیلومتر از جاده ماکو - کشمش تپه نیز در قالب این تفاهم نامه ایمن سازی می شود. پنج کیلومتر از محور سه راهی گمرگ - ساراسو  هم در دولایه زیرسازی و  آسفالت می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص واگذاری زمین با کاربری آموزشی در منطقه آزاد ماکو هم ، اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، متولی اراضی دولتی با کاربری آموزشی است  و تنها استعلام این اراضی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان انجام می شود.

محبت خواه همچنین دستور پیگیری سریع برای رفع ایرادات و مشکلات ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های ارومیه و تکاب را صادر کرد.

در خاتمه این جلسه تفاهم نامه همکاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و منطقه آزاد ماکو به امضای طرفین رسید./

نظر شما