شناسهٔ خبر: 109366 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل صورت گرفت:

بررسی مشکلات مردم در میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در قالب اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی» میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با حضور مدیرکل این اداره در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت با حضور محل برپایی میز خدمت در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، با از نمازگزاران به صورت چهره به چهره دیدارو گفتگو کرد.

محمد جولانژاد هدف از برپایی میز خدمت را رسیدگی به مشکلات مردم در بخش حمل و نقل و راه های اصلی، شریانی، فرعی و روستایی دانست.

وی افزود: میز خدمت فرصت ارزشمندی برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است و  با توجه به مشکلات و درخواست‌ های مردمی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای، سعی داریم از بستر ایجاده شده در محل برپایی نماز جمعه، بهترین و بیشترین بهره را برای بررسی و حل مشکلات مردم ببریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: میز خدمت اداره کل در راستای اجرای رزمایش  «جهادگران فاطمی» توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان خوزستان و حوزه مقاومت بسیج ادارات و  کارمندی شهید رجایی و با حضور مسئول پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.