شناسهٔ خبر: 109400 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در زاهدان

رفع تصرف اراضی خوزستان  فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف یک هزار متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۵ میلیارد ریال در زاهدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، سرهنگ‌ غلامرضا سراوانی اظهار داشت: تعدادی از زمین خواران اخیرا در یک هزار متر مربع از اراضی دولتی در محدوده منزل آب زاهدان اقدام به دیوار کشی کرده بودند که یگان حفاظت این اداره کل به منظور پیشگیری از تصرف اراضی تحت تملک در شهرستان با دستور قضایی اقدام به تخریب دیوار کشی های انجام شده و جلوگیری از ادامه ساخت و سازهای غیر مجاز نمود.

وی تاکید کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد این اداره‌ کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی می کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از همراهی و همدلی دستگاه قضا در رفع تصرف اراضی دولتی قدردانی کرد و گفت: از شهروندان گرامی درخواست داریم با مشاهده هرگونه زمین‌خواری مراتب را با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اطلاع دهند.