شناسهٔ خبر: 109470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درسال۱۴۰۰صورت پذیرفت:

برگزاری ۲۸ هزار و ۶۰۱ نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

index.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: طی سال ۱۴۰۰, مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ۲۸ هزار و ۶۰۱ نفرساعت دوره های آموزشی متعدد را به صورت مجازی و حضوری گذرانده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(سیستان و بلوچستان) لیلا آبرین بیان کرد: در سال گذشته ۲۸ هزار و ۶۰۱ نفرساعت دوره آموزشی به صورت مجازی و حضوری توسط  کارکنان و مدیران این اداره کل گذرانده شد.

وی افزود: محوریت آموزش های صورت پذیرفته در امور تخصصی حوزه فعالیت (راهداری، حمل و نقل، اداری و مالی، فنی و زیربنایی، پیمان و رسیدگی) و در راستای عمل به مفاد بخشنامه های ابلاغ شده (شورای فرهنگی، نماز، صیانت از حقوق شهروندی، سلامت اداری و ...، من جمله روانشناسی خانواده و خانواده متعالی در اسلام) می باشد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان بااشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای بالا بردن سطح دانش وارتقای بهره وری کارکنان گفت:این اداره کل باتوجه به برنامه آموزشی سالانه ابلاغی ستاد مرکزی سازمان متبوع در جهت ارتقاءسطح علمی کارکنان شاغل اقدام به برگزاری دوره های آموزشی عمومی وتخصصی نموده است.

آبرین ابراز امیدواری کرد با توجه به نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان اقدامات مناسب در جهت فرهنگ سازی آموزش در میان کارکنان نهادینه شود تا ادارات این اداره کل بتوانند با توسعه و ارتقاء توانایی‌ها و مهارت‌ها و افزایش دانش، کارایی کارکنان خود را ارتقا دهند و این روند به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش بهره ‌وری انکار ناپذیر خواهد بود.