شناسهٔ خبر: 109489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان:

متقاضیان اصفهانی در رفع ایرادات ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن تسریع کنند / کمتر از یک هفته تا پایان مهلت ویرایش اطلاعات طرح نهضت ملی مسکن

امیر زاغیان اصفهان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اتمام مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان بر لزوم تسریع در رفع ایرادات ثبت نامی تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: متقاضیان طرح‌های ملی مسکن که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام، اشتباه درج نموده اند، درصورت سبز بودن استعلام‌های سه گانه می‌توانند تا پایان ماه جاری با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس   http://saman.mrud.ir  نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن  و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند.   

 وی با تاکید بر تسریع در رفع ایرادات ثبت نامی اذعان داشت: مردم استان اصفهان که متقاضی طرح‌های ملی مسکن بوده و اقدام به ثبت نام نمودند، پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» به تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۰ مندرج در سامانه توجه کنند.    

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: در صورت عدم امکان تأمین زمین در شهر محل درخواست، در نزدیکترین شهر ممکن به شهر محل درخواست تأمین زمین انجام می‌شود.    

 وی با اشاره به لزوم بارگذاری تعهد نامه محضری مردان مجرد متقاضی طرح نهضت ملی مسکن اذعان داشت: متقاضیان مرد مجرد دارای ۲۳ سال تمام تا ۴۵ سال تمام می بایست فرم تعهدنامه محضری مبنی بر ارائه عقدنامه رسمی ازدواج دائم را از سامانه دریافت نمایند و پس از تکمیل و ثبت محضری، در سامانه بارگذاری کنند.