شناسهٔ خبر: 109578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

براساس ارزیابی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی؛

کسب رتبه برتر تولید محتوای چند رسانه ای توسط روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی

رتبه برتر خراسان شمالی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از کسب رتبه برتر تولید محتوای چند رسانه ای توسط روابط عمومی این اداره‌کل در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید داود دانشمند، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی اظهار کرد: براساس آخرین ارزیابی بعمل آمده توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در مجموع ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ ادارات کل راه و شهرسازی استانها، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی توانست رتبه برتر کشوری را کسب کند.

دانشمند با اشاره به ارزشیابی به عمل آمده از عملكرد روابط عمومی‌ها و كسب نتایج منتشر شده خاطرنشان کرد: كسب این رتبه مرهون تلاش، همراهی و همكاری همه عزیزان بخصوص هدایت و پشتیبانی مدیركل راه و شهرسازی استان، تمامی همکاران در بخش‌های مختلف این اداره‌كل و ادارات تابعه بوده است كه امیدواریم با حمایت همه جانبه آنان در استمرار این حركت، شاهد موفقیت‌های پیاپی و چشمگیر و دستیابی به هدف والای این اداره باشیم.

 وی تصریح کرد: اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مشترکاً با استان بوشهر، رتبه برتر در تولید محتوای چندرسانه ای را در سال ۱۴۰۰ کسب کرد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: مجدداً هفته ارتباطات و روابط عمومی را خدمت این قشر زحمت کش تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی توفیق دارم.