شناسهٔ خبر: 109726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه راه ارتباطی موگر_برم سبز

طریق الطیب رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه گفت: تعداد ۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین،نیمه سنگین و سبک در این محور مشغول به کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (کهگیلویه و بویراحمد) ،علی دیانتی فر گفت: پروژه راه ارتباطی شهید طیب معروف به طریق الطیب به صورت مشارکتی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت نفت و گاز گچساران در حال اجراست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه گفت:این پروژه در دو فاز تعریف شده است که فاز اول شامل تعریض،تسطیح،مخلوط ریزی و پخش زیر اساس(ساب بیس) و فاز دوم شامل ابنیه فنی و آسفالت می باشد.

وی افزود؛این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر می باشد که ۱۰ کیلومتر آن در حال کار می باشد و مابقی انشالله تا بعد از پایان این ده کیلومتر شروع به کار خواهد کرد.

دیانتی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ را قریب به ۹۰ درصد دانست و گفت؛مابقی این پروژه تا نیمه دوم خرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه تصریح کرد:تعداد ۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین،نیمه سنگین و سبک در این محور مشغول به کار است.

این مسول عنوان کرد؛با تمام توان و به صورت شبانه روزی تلاش خواهیم کرد تا به وصیت نامه شهید هدایت الله طیب معروف به چمران جنوب کشور جامعه عمل بپوشانیم.