شناسهٔ خبر: 109848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شوارى هماهنگى ترافيك خراسان شمالى مطرح شد:

بجنورد، رکورددار فوتی های تصادفات درون شهری در استان

شورای همتا آمار مقایسه ای تصادفات درون شهری شهرستان های خراسان شمالی در جلسه شوارى هماهنگى ترافيك استان بررسی شد که طبق این آمار بجنورد، رکورددار فوتی های تصادفات درون شهری در استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، رشيدى سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه شوارى هماهنگى ترافيك استان از روند افزایش فوتی های ناشی از تصادفات درون شهری استان گلایه کرد و با بيان اين كه اين موضوع قابل قبول نيست گفت: شهرداری ها، پلیس و سایر دستگاه های مرتبط باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این روند متوقف و معكوس شود.

وی خاطرنشان كرد: دستگاه های اجرايى استان باید به تمامى مصوبات شورای همتا به عنوان مرجعی برای تصمیمات حوزه ترافیک استان احترام بگذارند و آن ها را اجرایی کنند.

همچنين در اين جلسه سرهنگ خندانى مقدم رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی ، آمار مقايسه اى تصادفات درون شهرى شهرستان هاى خراسان شمالى، علت تامه وقوع تصادفات،بيشترين ساعات وقوع تصادفات و... در سال گذشته و ١٣٩٩ و دو ماهه سال جارى را ارائه كرد و اين آمار از سوى اعضاى شورا مورد بررسى قرار گرفت.

به گفته وى بجنورد، رکورددار فوتی های تصادفات درون شهری در استان است.

وثوقى مدیرکل دفتر فنی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به افزایش تعداد فوتی های ناشی از تصادفات درون شهری در استان گفت: این موضوع در حالی است که باید با اقدامات خود بتوانیم آمار را کاهش دهیم نه اين که جزو رتبه داران کشور در تعداد فوتی ها باشیم.

بر اساس اين گزارش همچنين در اين جلسه فعاليت ٢٥٠ دستگاه تاكسى بى سيم در بجنورد بررسى و مصوب شد ١٥٠ دستگاه بى سيم ديگر نيز به اين ناوگان اضافه شود.