شناسهٔ خبر: 109903 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای مواصلاتی/ ترافیک سنگین در آزادراه تهران - ساوه

ترافیک جاده کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای مواصلاتی و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - ساوه خبر داد.

مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت تردد جاده‌های کشور در روز سه‌شنبه، سوم خردادماه را تشریح کرد. 

وی ترافیک در محور تهران - پردیس محدوده کمرد را سنگین اعلام کرد و گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

برقی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، عنوان کرد:‌ در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی بارش باران را شاهد هستیم و در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه،  همدان، ایلام، لرستان، خوزستان و بوشهر وزش باد و گرد و خاک رخ داده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرين وضعيت ترافیکی سایر محورها را تشریح کرد و گفت: در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه تهران - ساوه محدوده بهمن آباد ترافیک سنگین و در آزادراه کرج -قزوین محدوده مهرشهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.