شناسهٔ خبر: 110289 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درحاشیه بازدید معاون وزیر راه وشهر سازی و مدیرعامل شرکت با آفرینی شهری انجام شد:

آغازعملیات اجرایی طرح بهسازی پارک شهید دلیری در جیرفت

جنوب کرمان دکتر آیینی باز آفرینی مدیر کل راه وشهرسازی جنوب کرمان ازآغازعملیات اجرایی طرح بهسازی پارک شهید دلیری جیرفت با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری کشور، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسئولان محلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهر سازی (جنوب کرمان) ، محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدیدمعاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری از طرح های باز آفرینی شهری در دو شهر جیرفت و عنبر آباد گفت: طرح بهسازی پارک شهید دلیری طی یک تفاهم نامه با شهرداری جیرفت منعقدشده وعملیات اجرایی آن با حضور مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری کشور آغازشد که امیدواریم این طرح تا هفته دولت به بهره بر داری برسد.

وی در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح اظهارداشت: مبلغ در نظر گرفته شده از سوی این اداره کل ۶ میلیارد و۴۵۰ میلیون ریال است و همچنین شهرداری جیرفت ۵ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده است.

وی در تشریح این طرح گفت : طرح بهسازی پارک شهید دلیری جیرفت شامل بهسازی سه هزار متر از این پارک را در بر میگیرد که طبق برآورد پیمانکار در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

 ساردویی درخصوص سفرمعاون وزیر و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری بیان کرد :در این ادامه سفر یکروزه دکتر محمد آیین معاون وزیر ومدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری از پرو ژه های باز آفرینی شهری  بازدید شد که نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و شهردار جیرفت در این بازدید خواستار کمک اعتباری برای این پروژه ها شد.

در ادامه معاون وزیر ومدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری از بازار شهر جیرفت، یک طرح بازآفرینی و مناطق فرسوده شهر جیرفت و از بافت قدیم شهر عنبرآباد بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات بافت فرسوده این منطقه قرار گرفت.