به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی اظهار داشت: طرح واکنش سریع راهداری (طوس) افزایش و ارتقای سطح خدمات دهی به کاربران جادهای در جهت تامین ایمنی راه ها و با هدف افزایش رضایتمندی هموطنان اجرایی می شود.
وی درباره ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع (طوس) و درباره اهداف این طرح ادامه داد: از تمامی هم استانی های عزیز و کاربران جاده ای به ویژه رانندگان حرفه ای که در سطح راه های استان تردد دارند، دعوت بعمل می آید؛ تا نواقص جاده ای را که نیازمند به اقدام سریع برای برطرف نمودن دارد را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ گزارش نمایند.
کرمی گفت: موضوعات قابل گزارش در فاز اول؛ لکه گیری و اصلاح چاله های مخاطره آمیز در راه ها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ های تند فاقد علایم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکار سازی موقعیت های غیرمنتظره و مخاطره آمیز، ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده ها می باشد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: ارتقای سرعت ارائه خدمات راهداری، اولویت دهی به نیازهای ضروری هموطنان با هدف افزایش رضایتمندی کاربران جادهای و تحقق اهداف دولت سیزدهم و نظارت مردمی هدف اصلی راه اندازی طرح واکنش سریع راهداری (طوس) می باشد.
انتهای پیام/